čtvrtek 17. března 2016

Čistý líh lékárna cena

Cena je včetně spotřební daně a včetně DPH. Maximální počet na nákup je 6ks. Pokud potřebujete více, tak nám zavolejte a domluvíme přepravu. Dotaz na prodejceHlídat cenu.


Aktuální cena produktu je 409. Jemný čistý osmdesátiprocentní líh , k tomuto produktu není třeba více dodávat.

AZ Lékárna - Kůže - AZLékárna - eshop lékárna , katalog léků, léčiv. Kde líh koupím a jaký je nejlepší? Ideální líh je koupený v lékárně jako čistý lékárenský, ten příjemně voní a dobře se s . Nevíte jestli mi lékařský líh normálně prodají v lékárně ? Abych tam chlapa nehnala zbytečně a pak mi nevynadal. V lékarně se dá koupit i čistý líh , který je téměř 1. Na tinktury je vhodný tento silný.


Vodku a podobné destiláty jde také použít, ovšem výsledek nebývá tak . Cisty lih lekarna najdete a porovnáte na Srovnanicen.

Srovnejte ceny produktů internetových obchodů. Nově přehlednější a rychlejší. Bohužel zde zatím není žádný komentář. Máte-li s Líh na pupík 50ml vlastní zkušenosti, podělte se o ně s návštěvníky naší on-line lékárny a napište vlastní . Podívejte se na rady k vaření. V lékárně se dá sehnat, ale je to docela drahá sranda :).


Bez ohledu na cenu by mi ale pri pouziti Strohu prece jen krvacelo srdce :-))). Já jsem koupila líh v lékárně , čtvrt litru mě stálo něco kolem 1korun. Konzumní líh se rozebírá na Labužník. Nejdřív řešili, jestli mi tolik můžou prodat, ale prošlo to. Vzhledem k aktuální ceně jen lihobenzínu z lékárny , která činí 8Kč za litr,.


Polsku v Kauflandu, cena zlotých za půl litru . Já jsem chvilku ukecával a nakonec mi prodali deci za cenu kolem korun. Jinak opravdu stačí čistý líh z lékárny. Ano, salicylový líh má konc. U každého zboží si můžete zjistit i jeho dostupnost nebo třeba porovnat ceny a ušetřit. V internetové lékárně se líh na ošetření pupíku prodávat nesmí.


Má se do něj přidat líh.

Mohu ho nahradit jiným čistý alkoholem? Potřebovala bych vědět jakým.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky