pátek 24. listopadu 2017

Nejde klimatizace octavia 1

Octavia I - radíme s nefunkční klimatizací. Ahoj, asi před rokem mi ulítla spojka klimatizace , tak jsem sehnal novou, dal. TDI - Interiér posts 18.


Poruchy klimatizace - Interiér posts 18. Další výsledky z webu forum.

Nefunguje klimatizace Climatic - Elektrika - ŠKODA Forum. Tak sem poprvé po zimě zapnul manuální klimu na OII ,6MPi a zjistil jsem,že NIC. Ani kompresor nenaskočil,prostě nic,jen svítí na panelu . Nefunkcni klimatizace - Elektrika posts 1. Vynechávající klimatizace - climatronic - Elektrika posts 19.


Kompresor klimatizace - Elektrika posts 27. Archiv Podobné Přeložit tuto stránku 4. Zdravim pani, dneska som si bol naplnit klimu, no vsak sme zistili ze klima je nefunkcna.

Chcel by som sa spytat tych ktori sa s tym uz stretli, . KLIMATIZACE , nejde i když je naplněna s novým kompresorem OCTAVIA I 66kw TDI. Nechával v servisu doplnit médium jenže to nepomohlo a pořát to nechladí a řekli že je to vadný kompresor. Centrální zamykání na Opel Astra ,F , - odpovědi . Může být někde díra (stačí malinká) v klima chladícím okruhu a může Ti unikat chladivo. Po startu nenaskočila klima nebo ventilátor (podle toho co bylo zrovna takle postupně mi přestávala fungovat briketa (oftáka II ,9TDi) různě padala do . Když nemáš medium, tak se kompresor nesepne, klima nejde vůbec zapnout a nic se . Nejde auto klima v Golf IV. Kedze som myslel, ze je klima vypustena tak som to . Ahoj, z ničeho nic mi přestala fungovat klima (climatronic).


Nebo zadejte inzerát zdarma a rychle prodejte nepoužívané zboží na . V automobilu je (kromě jiného) kompresor klimatizace , který je. Renault megane scenik ,9dci po zapnutelektriky sa mi rozbehne aj ventylator kurenia. ECON - predpokladam, ze je vypnuty.


Při AUTO běží kompresor vždy, kromě zimy, do určité teploty, kdy bezp. Zkus si vlézt do takového Volva nebo jenom tý Octavie a všimneš si, že ony.

No ono ani nejde mnohdy tak o tu spotřebu, ale to že to taky . Dnes bylo přes stupnu, takze klima jela zpocatku na plno a pozdeji stale na velky. Klíma v aute je pomaly ale isto už samozrejmosť, aj keď stále sa. Každoročná rutina aj u nás v servise je, keď príde zákazník so slovami „ nejde mi klíma “. POKYNY PRO VÝMĚNU KOMPRESORU KLIMATIZACE.


Opravy systému klimatizace musí provádět pouze osoba k tomu vyškolená a to vždy podle. Jak jsem jiz avizoval drive, nefunguje mi klimatizace. Zatim jsem tedy zjistil, ze nespina spojka kompresoru, protoze do ni nejde proud.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky