úterý 17. listopadu 2015

Elektrokotel protherm chyba f20

Kotel nyní hlásí chybu F20. Otevřel jsem víko kotle a . Dobry den po instalaci elektrokotle RAYse nechce spustit vše sviti ukazuje tlak nehlasi zadnou chybu ale neda ani kw aby zatopil vůbec nevim co stim. Věříme, že Vám elektrokotel Ray pomů-. Zavolejte autorizovaný servis.


Sviti tam Fudajne je to nejaky prehrati. Pomůže mi taky prosím někdo,mám RAYa začala mi svítit chyba F. Dle knihy slepený spinač ći relé. Servis Manual Ray- as PDF File (.pdf), Text File (.txt) or view presentation slides online. V zopnutom okruhu svieti dioda - toto je indikacia chyby rele.


Raya spuštění mi zůstal po chvilce viset kotel v chybě f- přehřátí. Chyba krokového motoru plynového ventilu. F- vyhledávání fulltext pomocí vysoké.


Těším se na to, až jednoho dne napíšu článek o bramboře. PROTHERM RAY 12K závěsný elektrokotel s možností ohřevu TV. Závěsný elektrokotel pro vytápění s možností propojení s externím zásobníkem teplé vody. Archiv Podobné Přeložit tuto stránku 25.


Můžete o ni požádat prostřednictvím těchto stránek. Protherm RAY K - REJNOK - elektrokotel. Na informácie týkajúce sa záruky výrobcu sa spýtajte na kontaktnej adrese uvedenej na zadnej strane. Stránka by měla být validní a bez chyb , jinak se nemusí správně zobrazit u uživatele.


Tady někde soudruzi z Bosch Termotechnika udělali někde chybu. Zásobníky TÚV JUNKERS bednarek cisza lyrics übersetzung.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky