čtvrtek 25. ledna 2018

Výparník klimatizace octavia 1

Je nutné vysušit výparník , abychom odstranili zbytky vody. Blíží se období, kdy budou klimatizace v provozu téměř nepřetržitě, proto je. Najděte vaše auto a začněte vyhledávání správných dílů: Vyberte si značku. Zápach způsobuje plíseň, která se vytváří na výparníku klimatizace.


Jinak, výměník klimatizace je prý pod přístrojovkou a přístup k němu je pěkně na houby. Znečištěný vnitřní výparník vnitřní klimatizační jednotky.

Mám Octaviu s climatronicom. Ak používam klimu tak sa mi pod autom nerobí mláka s vodou. Příspěvek Zaslal: po září :pm, Citovat. Chci vyčistit výparník a nevím jak se k němu dostanu. Myslel jsem, že je pod pylovým . Protože se blíží čas , kdy začneme v autě opět používat klimatizaci dovolil jsem si pár švestiček.


Opravdu se dá výparník klimatizace vyčistit přes výdechy jen stěží ( a kvalitně už vůbec ne ) - nikdo. Pěnový přípravek na čištění a dezinfekci klimatizace a výparníku s aplikační hadičkou. Náhradný diel - V prípade záujmu prosím kontaktovať mailom alebo telefonicky.

Klimatizace ale potřebuje každoroční servis, jinak napáchá více škody. Základními prvky klimatizace tedy jsou kompresor, kondenzátor, redukční ventil a výparník. Octavia I - radíme s nefunkční klimatizací. Díly pro okruh chlazení, topení a klimatizace : chladič vody, chladič vzduchu. KODA OCTAVIA I Combi (1U5) 2. Výparník klimatizace octavia v sekci Ostatní,.


DEZINFEKCE KLIMATIZACE NA POČKÁNÍ BEZ OBJEDNÁNÍ 1. Pěna nebo čisticí sprej se aplikují na výparník klimatizace. Výhody klimatizace v autě není třeba zdůrazňovat. Právě ta zůstává na takzvaném výparníku (většinou je pod palubní deskou auta), a v ní.


Odesíláno obvykle do hodin. Samotnou kapitolou je potom údržba výparníku , tedy žebrového prvku, přes který. Aplikace přes vnější sání vzduchu (např. VW Passat B5).


Dezinfekce klimatizace za příznivé ceny všech vozů. Během používání se na výparníku klimatizace (místo, kde dochází k Běžný servis (kontrola, měření, plnění, čištění, výměna kabinového filtru) až hodiny. Ve výparníku se vytváří vhodné prostředí pro plísně, mikroskopické houby, bakterie a viry.


Prosím, vyberte příslušné auto k ověření, zda je vhodné. Na servis jsem si domluvil čas, který mi vcelku vyhovoval, předem jsem si objednal (za dodatečnou částku) nový filtr, který jsem pak společně s chladící . Jak odstranit bakterie a zápach z klimatizace vozu?

Nejlevnější varianta je použití pěnového čističe s hadičkou, která má však nevýhody.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky