úterý 16. ledna 2018

Náhradní kabel ke sluchátkům

SoundMAGIC náhradní kabel pro POriginální náhradní díl od SoundMAGIC. Cenová dostupnost je různá - většinou máme skladem. Cena již zahrnuje poštovné. Příslušenství ke sluchátkům Inakustik PremiumCord hama AQ a další.


Sada náhradních molitanů pro KOSS Porta a pod. Náhradní díly pro sluchátka.

Výměnný náhradní kabel ke sluchátkům Marshall Major Mk. Sluchátka a sluchátková technika. Máme dárky k objednávce, dopravu zdarma a studentské slevy. Sennheiser - náhradní kabel pro HD215.


Kabel ke sluchátkům AKG MK HS XLR 5D. Je možno použít i pro sluchátka , ke kterým se kabel připojuje přes stereo Jack . Určeno ke sluchátkům KZ ZS ZS, ZS3. Do kabelu jsou zabudovány kovové tvarovatelné .

Deacute;lka kabelu m. Konektor mm jack rovnyacute. Náušníky pro sluchátka Sony a Panasonic, plastové díly, náhradní koncovky, kabely a konektorové redukce jack. Kompletní sortiment originálních náhradních. Zdravim, potreboval bych nahradni kabel na nahlavni sluchatka. Zdravím mám sluchátka creative Fatal1ty a mám na nich porušen izolant( kabel ), že lezou vodiče(dráty)ven je to pro mě velký problém někdy třeba nehrají na . Hledal jsem celkem dlouho, ale originální náhradní kabel jsem nenašel.


A celkově kabel , který by odpovídal jsem nenarazil. KOSS PORTCUSH náhradní molitany pro sluchátka (páry) (doživotní záruka). Profesionální prodlužovací audio kabel , který slouží k propojení sluchátek a mixážního pultu. Zdravím, potřeboval bych poradit, kde bych sehnal náhradní díly k AKG sluchátkům.


Zvukovým kabelem Beats připojíte sluchátka Beats ke svému hudebnímu přehrávači. Dá se použít také jako pomocný kabel na připojení iPhonu, iPadu nebo . Marshall náhradní audio kabel pro sluchátka Marshall Major ll, černý. Dostupnost: obvykle do dnů. Dre sluchátkový kabel s dálkovým ovládáním Remote Mic určený pro modely sluchátek Beats Solo, Studio, Mixr, Executive a Pro.


KABEL SLUCHATKOVY SHURE, pro SE21 černý.

Zdravím, Včera na akci sem se smiřoval s tím že mi umřely moje HD 215tky. Hliníková pouzdra s kvalitními měniči o velkém průměru, zaručují vyvážený zvuk a hutné basy. V cool balení dále naleznete nabíjecí micro USB kabel , náhradní.


Adaptérové kroužky pro ušní ucpávky vhodné pro In Ear sluchátka typu Ultimate Ears super.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky