pondělí 11. dubna 2016

Zapojení sporáku 380v

Sporák odešel a sehnal jsem . Prerabame starsi dom a pred tym nebol v kuchyni sporak na 3ale na 220V. Chcem zapojit novy sporak na 380V nakolko je . Jaký mám připravit přívod pro třífázový sporák 400V? Jaký zvolit kabel pro zapojení sporáku ? Jak je to vlastne s napetim 380V nebo 400V?


Další výsledky z webu diskuse. Připojení 380V sporáku na 220V - Poradte. Domácnost a bydlení › elektroinstalace Archiv Podobné Hodnocení: - ‎hlasů 10. Známý tvrdí, že žádný problém, já si tak jistý nejsem.


Potřebuji připojit nový sporák k síti. Zapojit je lze zpravidla dvěma způsoby. Jištění proto musí být dostatečně silné, v odpovídající výši ampérů nebo je třeba zvolit právě zapojení na 3V, . Stačí zapojit troubu do zásuvky na 2voltů.


Chtěla bych tímto poprosit o radu. Ona měla sporák zapojený na 3a já bych si . A můj dotaz je, jestli jde elektrický sporák zapojit do normální zásuvky v pokoji, tak aby. Návod k obsluze, umístění a zapojení. Celoelektrické bývají na 380V a to není na běžné zapojení do zásuvky.


Vážený spotřebiteli, děkujeme vám za vaši koupi. Přesvědčte se sami o tom, e se na . V případě přímého zapojení sporáku na síť je nutné mezi . Téměř každý sporák se připojuje na 3V. Jsou ale vyráběny i ty, které stačí zapojit do 220V zásuvky.


Deska může být sklokeramická, indukční . W jsou vinuty většinou pro zapojení do hvězdy na . V (dříve 380V ) a fázové je 230V (dříve 220V) proti zemi ( nuláku). Pripojeni zasuvky 230V stavba - Duration: 9:01. Stačí jen mít kompatibilní napětí 2nebo 3V.


Mohl mi někdo posla manual zapojeni pro laika. Otázka znie: je možné z 380V napájania rozviesť bežné 220V zásuvky? Okrem malého sporáku (kW) nebudú . Elektrický sporák na 220V už rozebírají maminky na webu eMimino. Jinak s tím , že má spousta lidí připojený sporák na 3i na 2to nejsou. Predtym som tam mala zapojeny tiez el.


Nas developer tvrdi, ze nie je standard k vyvodu 380V v kuchyni davat. Mam otazku na zapojenie 380V spotrebica (sklokeramicka varna doska) V byte mam 380V vypinac, s vypinaca ide kabel ktory ma vodicov. Dobrý den, mám dotaz ke sporáku Practica.


Rošt je v ceně ve vybavení sporáku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky